piątek, 5 sierpnia 2016

JEZIORO NYSKIE 2016


Posty z wyjazdów to jedne z tych, które najbardziej kocham pisać i to właśnie do nich wracam najczęściej i wspominam z uśmiechem na twarzy. Cały ostatni tydzień spędziłam nad Jeziorem Nyskim gdzie byłam też rok temu i nie ukrywam, że czasami nudziło mi się niesamowicie, ale widok pięknego zachodu słońca nad jeziorem w całości to rekompensuje. Będąc tam udało mi się spotkać z moim internetowym kolegą, zachorować na anginę - czego chyba za pozytyw uznać nie można, a nawet zdobyć szczyt Góry Chrobrego. Teraz czas wrócić do domu i powoli szykować się na wyjazd do Poznania z którego też pewnie zobaczycie relację. Do zobaczenia!



Gdzie byliście bądź będziecie na wakacjach?

_____________________________________

INSTAGRAM - JULCIXA
SNAPCHAT - JULCIXA123

13 komentarzy :

  1. Ładne zdjęcia! ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://adazolphotography.blogspot.com/2016/07/64-konkurs-stworz-sesje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ukochana Nysa ! zapraszam częściej :)
    ..już za tydzień święto ognia i wody ! to dopiero wydarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam, ale trzeba przyznać, że zdjęcia śliczne! *o*

    https://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy tam nie byłam, ale chyba się wybiore bo jest tam cudnie! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam, no ale widać, że widoki cudne!
    Ja te wakacje spędziłam w Chorwacji i Londynie :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To miejsce wygląda tak pięknie, czekam na relacje z Poznania :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie też ostatnio miałam anginę... Okropne..
    Cudowne zdjęcia! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wróciłam z mazur,a dokładnie to z tałt (4km od Mikołajek). Świetnie tam spędziłam czas i mam zamiar tam powrócić za rok. Zapraszam do siebie. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia, nigdy tam nie bylam ale pewnie kiedys sie tam wybiore bo widoki sa niesamowite! zapraszam do siebie honeymoon-adventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jade do Wisły na obóz z Dawidem Kwiatkowskim
    Piękne zdjęcia piękne widoki :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam pięknie, jak z teledysku, cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam ładnie, nigdy nie byłam <3 Ja dzisiaj wróciłam ze Stegny ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka