sobota, 23 maja 2015

GRAJ W KSIĄŻKĘ! - TOM 2 ,,KSIĄŻKI POD TYTUŁEM''

Jakiś czas temu na blogu pisałam o ,,Książce pod tytułem'' (link do posta) wydawnictwa Kaktus, która zachwyciła mnie swoją kreatywnością. Dzisiaj pragnę Wam przedstawić (ahh, jak to poważnie zabrzmiało) tom 2 tej książki. Pierwszy tom był bardziej o tematyce internetu, mogliśmy się do niej zalogować i niszczyć internetowe wirusy. W drugim tomie ,,Książki pod tytułem'' możemy ''zagrać w książkę'', brzmi ciekawie? W tej części możemy (między innymi) uskrzydlić książkę, zaprojektować reklamę, albo stworzyć zabawną legitymację, która pozwoli nam się ponudzić.
Chcieliście kiedyś stworzyć niepowtarzalną reklamę? Teraz macie taką możliwość, a jak ją zaprojektujecie zależy tylko i wyłącznie od Was. Śmiało mogę stwierdzić, że tom drugi jest świetny, tak samo jak i ten pierwszy. Niektóre zadania można wykonywać w wiele osób, co bardzo mnie ucieszyło. Do ''grania w książkę'' dołączył też mój brat, co pokazuje, że każda grupa wiekowa znajdzie tam coś dla siebie.
Książka potrafi nawet poprawić humor, dając nam świadomość, że jesteśmy otoczeni miłością, słodkie prawda? U mnie ta wycięta informacja wisi w widocznym miejscu nad biurkiem, a za każdym razem, kiedy na nią spojrzę pojawia się na mojej buzi uśmiech.

Co sądzicie o drugim tomie ,,Książki pod tytułem''? 

24 komentarze :

  1. drugi tom wydaje się być świetny! gdyby nie to że aktualnie każde pieniądze idą na mój obóz to z chęcią bym kupiła!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że zdecyduję się na tą książkę, bo pierwszy tom mam :)
    na moim blogu jest jej recenzja !
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada bardzo interesująco :) Ja jak narazie nie zamierzam kupować książek o tej tematyce ponieważ nie wiem czy by mi się chciało cos takiego robic Hahah moj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. mój brat lubi takie książki, jest dużo bardziej kreatywny ode mnie i zawsze jakoś fajnie je wykańcza :) A ten tom wydaje mi się najlepszy :)

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że jednak ten 2 TOM musi być świetny!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy tom wydaje się być fajny, ale drugi chyba jest jeszcze lepszy ;D
    Jak tylko skończę "Zniszcz ten dziennik", to zakupię "Książkę pod tytułem" ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta książka jest cudowna! :)

    Zapraszam na nowy blog po zmianach!
    ✿pisanepasja.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tej książce i chyba muszę sobie ja wreszcie kupić :D
    Bo wygląda na baardzo kreatywną ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka wydaje się świetna :)

    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko tom 1, ale ten wydaje mi się jeszcze fajniejszy! :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam ten tom i uważam, że jest zdecydowanie lepszy od poprzedniego :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nadążam za tymi książkami XD
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju kocham tego typu książki ♥

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że zadania są całkiem fajne, to dla mnie niestety autor stracił wiele, kopiując sam pomysł po sukcesie Keri Smith... Aczkolwiek fajnie, że coś nowego jeszcze, dla fascynatów tego rodzaju rozrywki wychodzi :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej trzecim tomie Zniszcz ten dziennik nie posiadam jej ale z tego co słyszłam jest badzo fana!
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta książka wydaje się być całkiem fajna ;) Dobry pomysł na kreatywne spędzenie wolnego czasu, ale jakoś nie umiem się do tego typu rzeczy przekonać ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Autor chyba inspirował się twórczością Keri Smith, ale na pierwszy rzut oka zadania wyglądają fajnie. Właśnie skończyłam To Nie Książkę a na wakacje kupiłam wersję kieszonkową - Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie. Jak do jesieni mi się nie znudzi ta zabawa, to może skuszę się też na "Książkę pod tytułem" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przypomina mi to "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith :)
    Świetny blog!!! ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa ta książka, natomiast takie książki bardzo szybko mi się nudzą i wolę zdecydowanie te, w których mogę normalnie poczytać:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka