sobota, 25 kwietnia 2015

,,KSIĄŻKA POD TYTUŁEM'' - RECENZJA

Kilka tygodni temu, napisał do mnie Pan z wydawnictwa Kaktus z propozycją zrecenzowania pewnie dotychczas nieznanej Wam ,,Książki pod tytułem'', polskiego autora, Roberta Trojanowskiego. Egzemplarz przypomina mi nieco wszystkim znane publikacje Keri Smith, więc zaciekawił mnie niesamowicie, bo jak wiecie, jestem fanką kreatywnych wyzwań. Po otrzymaniu książki pozytywnie się zdziwiłam, w środku znajdują się na prawdę oryginalne zadania. Porównując do popularnego ,,Zniszcz ten dziennik'', ta książka jest nieco większa, grubsza i tańsza.

,,To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki. Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo... To twoja książka! Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona. Pokaż kolegom/koleżankom efekty twoich artystycznych działań. Wrzucaj efekty swoich działań na fejsa, jutuba i tłita! Sprawdź, czy jesteś kreatywny. Czy jesteś pomysłowy. Czy potrafisz się TAKĄ książką bawić, Tylko czy jesteś pewien, że to jest... książka?''- tak książkę opisuje autor, który od razu zadziwił mnie swoją nowoczesnością, która zachęca młodzież do kreatywnej zabawy z tą książką.


Tego samego dnia, gdy książkę otrzymałam, wzięłam się za robienie zawartych w niej zadań. Egzemplarz cieszył się też wielkim zainteresowaniem ze strony mojego młodszego brata, który z chęcią przyłączył się do zabawy. Książka daje nam możliwość zabawienia się w fryzjera, zdobycia 351 milionów lajków, czy zaprojektowania własnego kubka lub klawiszy. Zadań jest naprawdę wiele, więc z pewnością książka będzie Wam długo służyć. To co, przyłączycie się do zabawy?! :)


Wyniki konkursu z ostatniego postu pojawią się dopiero w następnej notce. 
Pamiętajcie, że nadal możecie pomóc mi, klikając w linki w TYM poście lub klikając np. TU lub TU.

62 komentarze :

  1. Myślę nad zakupem tej książki. Poklikałam w linki :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka jednak mam.nadzieję że jest to już ostatnia tego typu, ponieważ po sukcesie zniszcz ten dziennik pojawiło się już kilka podobnych i no już troche staje sie to nudne. :))
    Agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka mega! Bardzo bym chciała : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ta książka, mam w planach ja kupić :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej książce,ale jeszcze nwm czy ją kupie. Fajna jest,ale jestem trochę za leniwa,aby ją robić. Tak jest np. z moim dziennikiem, heh :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tą książke u mnie w księgarni i rzeczywiście od razu mi się skojarzyła ze zniszcz ten dziennik, ale tak jak piszesz - jest grubsza i jak dla mnie o wiele ciekawsza ;) Bardzo podobają mi się te zadania z fryzurami do wycięcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie widziałam tej książki, ale ostatnio żyłam tylko egzaminami więc się nie orientuję :D
    Świetna recenzja i rewelacyjny post :)
    Zapraszam ^^
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Zniszcz ten dziennik, a zrobiłam może 5 zadań, więc nie czaję się i nie ciągnie mnie ani trochę do kupienia czegoś podobnego. Chyba nie odkryłam w sobie jeszcze tego pierwiastka kreatywności :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta książka jest o wiele ciekawsza niż "Zniszcz ten dziennik" czy "To nie książka". Właśnie myślę nad zakupem tej książki ;) Widać, że jest bardzo kreatywna.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam "Zniszcz ten dziennik", ale wlasiciwie sie w to nie wciagnelam. Dostalam go w prezencie, ale zrobilam moze ze 3 zadania. Take tej ksiazki rowniez nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, książka na prawdę ładnie wydana , nie spodziewałam się tego gdy zaczęłam czytać :)

    Zapraszam :) http://niezmiennaboom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna książka! Ja nie miałam ZTD ani TNK, więc może tą zakupię.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój blog klik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem posiadaczką ZTD, ale ta wydaje mi się ciekawsza... Jak skończę pierwszą, to wezmę się zadrugą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy przeczytałam nazwę książki na myśl przyszło mi coś takiego: "O pewnie nowa książka Keri Smith" A tu proszę! Bardzo mnie zaciekawiła książka i zastanowię się nad jej kupnem :)
    ✿Dalena Blog✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo interesująco, jako fanka tego typu książek pewnie sobie ją sprawię!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym mieć jedną książkę z tej serii :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna recenzja :) Ja mam ZTD i chcę też sobie kupić to Nie Książkę i Książkę Pod Tytułem :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze? to pierwszy raz słyszę o tej książce, ale bardzo mnie zaciekawiła! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak naprawdę to jeszcze nigdy nie słyszałam o tej książce, ale bardzo mnie zainteresowała :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie! Może zaobserwujesz? Niezwłocznie się odwdzięczę! http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hymm słyszałam o ,, zniszcz ten dziennik'' lub ,,to nie książka'.
    Strasznie mnie ją zaciekawiłaś :))

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Zacznij i mnie poinformuj :)
    Ps. zostawiłam ci coś w skrzyńce pocztowej :)

    OdpowiedzUsuń

  23. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :) a może obserwacja za obserwację? ;)

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli jest to coś na wzór zniszcz ten dziennik. Ciekawe ;) Jeśli jest tańsze to chyba się zaopatrzę ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba skuszę się na tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy sposób na nudniejsze dni, z tego co pokazałaś to jest naprawde fajna :)
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo ładny wygląd bloga <3
    Zapraszamy! nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  28. mega fajna książka , nie słyszałam o niej :) a od dawna już nie miałam do czynienia z inną książką niż lekturą :(
    ♥ zapraszam
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahaha 'z powodu ugryzienia Zombie' - nie no mistrzu.. XD Słyszałam, że książki tego typu stają się bardzo popularne. XD

    oczyoutsidera.blogspot.com

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Książka bardzo mnie zaciekawiła. Na początku myślałam, że będzie to podróba "Zniszcz ten dziennik" jednak po zobaczeniu kilku stron miło mnie zaskoczyła. Zdecydowanie znajdzie się ona na moim regale :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa książka :) Pomyślę nad nią, jak tylko skończę niszczyć swój dziennik :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta książka po twoim poście wydaje się być rewelacyjna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Zniszcz ten dziennik mi się szczerze mówiąc całkowicie przejadł, ale ta książka wydaje się naprawdę ciekawa! :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam o tej książce. Wygląda na ciekawą.
    Opis książki jest świetny.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko! Kocham takie książki :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwszy raz słysze o wersji polskiego autora, ale wydaje się ciekawa :D

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wydaje sie byc o niebo lepsza od zniszcz ten dziennik:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa pozycja nie powiem, może się w końcu przełamie i zakupię :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tego co widzę to ciekawa:) Obserwuję i czekam na nowe posty, zapraszam także do mnie! ;)

    julxa.blogspot.coms

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna jest ta książka, oryginalna, cudowne zdjęcia! Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajny pomysł z tą książką! :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  42. Książka bardzo ciekawa muszę pomyśleć o zakupie jej :

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa książka. Kto wie być może skuszę się na jej zakup ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam już o tej książce! Wydaje się być ciekawa! Jak tylko skończę "Zniszcz ten dziennik" na pewno po nią sięgnę :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  45. kurcze przeczytalam kazde zadanie przez ciebie wstawione tutaj! zaciekawila mnie i to chyba duzo bardziej niz autorstwa keri smith!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog!
    Cudne zdjęcia i fajny wygląd bloga :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, ale brzmi ciekawie :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  48. skoro mowisz ze jest wiecej zadan, jest tansza itp, to chyba bardziej sie oplaca niz Zniszcz Ten Dziennik ;D

    www.sali-pno.blogspot.com
    ☻Snapchat☻ Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie słyszałam wcześniej o tej książce ale wydaję się być fajna :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna ta ksiązka, muszę ją kupić;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uważam, że pomysł trochę ściągnięty, niemniej jednak uwielbiam takie kreatywne książki! :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna ta książka, jeszcze o niej nie słyszałam!! :D

    pozdrawiam i zapraszam! :))
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwszy raz widzę tą książkę, wydaje się ciekawa :)

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Po przeczytaniu uważam, że ta książka jest dużo lepsza od zniszcz ten dziennik! Nie słyszałam o niej nigdy!

    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba:). Polecam książkę " Moc uwielbienia "
    http://paulinazachradnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Super książka myślałam na początku że to zniszczten dziennik :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwszy raz słyszę o tej książce ;)
    Może jak skończę "Zniszcz ten dziennik", to się na nią skuszę :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka