poniedziałek, 18 stycznia 2016

3 LATA BLOGA!

Dokładnie trzy lata temu, 18 stycznia 2013 roku zaczęłam tworzenie tego bloga, na którym właśnie się znajdujesz. Prowadziłam już wcześniej bloga na innej witrynie, ale blogger to było coś zupełnie nowego, lepszego, ale i trudniejszego. Dopiero teraz zauważam, jakie zrobiłam postępy, praktycznie we wszystkim co z blogowaniem związane - sposobem pisania, robienia zdjęć, a nawet w tworzeniu designu tej strony. Tak zupełnie z innej beczki, zauważyłam też, jak bardzo zmieniła się cała społeczność blogerów - trochę urosła, trochę bardzo. Powstało bardzo dużo nowych blogów o przeróżnej tematyce, blogowanie stało się bardzo popularne.
Od 18 stycznia 2013 roku zdobyłam 824 obserwatorów i 106 000 wyświetleń. Szczerze mówiąc, jestem zaskoczona, nie spodziewałam się, że miała 20 czytelników, a tu już ponad 800. Dziękuję Wam, naprawdę bardzo dziękuję, za każde wyświetlenie, każdy komentarz i każdą obserwację. bo gdyby Was nie było, nie czytalibyście właśnie tego posta. Blogowanie stało się moją pasją i naprawdę nie ma dnia, w którym nie myślę o blogu, po prostu nie ma. Blog się rozwija i postaram się, żeby był jeszcze lepszy. Śmiało mogę powiedzieć, że dorastałam razem z tym blogiem. Zaczęłam go pisać mając 11 lat, a blog towarzyszył mi podczas dojrzewania i będzie towarzyszył mi jeszcze przez długi, długi czas. Ten post nie ma chyba ładu i składu, ale przynajmniej przekazuję Wam to, co chciałabym przekazać.
Podsumowując chciałabym jeszcze raz podziękować każdemu z Was, który odwiedził mojego bloga, zaobserwował go lub skomentował.
Ps. Jest tu ktoś kto czyta mojego bloga od początków i jest na bieżąco z postami i z tym co tu się dzieje?
Dzisiejsze zdjęcia trochę w innym klimacie niż zazwyczaj, dajcie znać co o nich sądzicie!
Od kiedy czytacie mojego bloga?

INSTAGRAM - JULCIXA
SNAPCHAT - JULCIXA123

44 komentarze :

  1. Świetne statystyki :) Życzę wytrwałości i dużo chęci do dalszego blogowania :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż trudno uwierzyć że rok 2013 był 3 lata temu...
    Bardzo lubię twojego bloga, choć czytam go od niedawna. Powodzenia w kolejnych latach blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i życzę Ci jak najwięcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Twojego bloga czytam od niedawna. :)
    Naprawdę dużo osiągnęłaś, brawo! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. :*

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. mega, że już 3 lata! Gratuluję;*

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję, śliczne zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie dawno miałam 1 urodziny bloga a ty juz 3 wow, gratuluje! Twojego bloga nie czytam długo ale jest świetny :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację i życzę kolejnych udanych lat z blogiem! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 lata gratuluje!
    Ja swojego najnowszego mam prawie miesiąc, swoje dwa inne z opowiadaniami 15 i 3,5 roku. Na blogswerze istnieje od 2011r
    Zapraszam do sb na book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, gratuluję! Mój blog powstał już przed 2013 rokiem, ale zaczęłam blogować tak na poważnie dopiero trzy lata temu, więc mogę uznać, że też będę obchodzić trzecią rocznicę. :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 lata. Świetny wynik! Życze sukcesów! Ja prowadzę bloga dopiero od 5 miesięcy, ale nie mam zamiaru rezygnować! Pozdrawiam!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam ostatnio drugie urodziny bloga, ale kompletnie o tym zapomniałam. Troche wstyd, ale było minęło. Gratuluję tylu obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje ci tylu sukcesów przez te lata i życzę oczywiście kolejnych:) Mam nadzieje, ze każdy następny rok bedzie dla ciebie jeszcze bardziej owocny!:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, gratuluję cierpliwości, wytrwałości, zdobycia i kontynuowania tej pięknej rzeczy, którą jest blogowanie :)! Mam nadzieję, że dalej będziesz tworzyć, bo naprawdę ci to wychodzi :*.

    Pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję. Oby tak dalej.
    Ja też bloguję już ponad 3 lata. ;)

    serdeczne pozdrowienia. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje kochana i życzę powodzenia nadal!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Życzę dalszych osiągnięć w blogowaniu :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, życzę żebyś dalej się rozwijała i spełniała plany związane z blogiem! :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostrzegłem Cie dopiero teraz lecz od dziś zostajesz w moich obserwowanych bym mógł być na bierząco. Warto śledzić doświadczoną blogerkę, by po prostu uczyć się od Cb blogowania a przedewszystkim dowiadywać się różnych ciekawych rzeczy. Mam nadzieję, że odwiedzisz i mojego bloga. Zapraszam ciepło http://pomau-nolimits.blogspot.com/2016/01/idealny-zestaw-cwiczen-dla-twojego.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Osiągnęłaś baardzo dużo :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wytrwałości. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czytałam Cię nawet gdy miałaś Pingera �� nie ukrywam, że brakuje mi Twoich długich i częstych postów �� Gratuluję ��

    OdpowiedzUsuń
  25. 3 lata to całkiem niezły wynik! Gratuluję i życzę kolejnych lat wytrwałości i inspiracji, a także wielu sukcesów i wiernych czytelników :*
    Świetne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję , że to już 3 lata !!! Ja jestem tu po raz pierwszy i bardzo mi się spodobał twój blog , dlatego zaobserwuję i mam nadzieję , że zrobisz to samo ^^

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam Cie ,że to już 3 lata i gratuluję. Ja kiedyś miesiąca z blogiem nie umiałam wytrzymać. Obserwuje! Świetny blog! Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję ponad 800 obserwatorów! :D I wielki szacun, że blog ma 3 lata :D
    Ja prowadze swój podejrze od września 2015r. Zdjęcia są ekstra na poczatku myślałam że z tumblra
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, aby ten blog był najdłużej <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję, życzę kolenjego tyle!
    http://polishqueens143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie zdjęcia wyglądają bardzo ciekawie :) Ja na twoim blogu jestem po raz pierwszy :) Życzę coraz większej liczby czytelników i wyświetleń :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! 3 lata to już na prawdę sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne fotki! zapraszam też do mnie http://diaryfashionette.blogspot.com/ super design <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje 💕

    OdpowiedzUsuń
  35. Z calego serca Ci gratuluje-to cudowne i mam nadzieje,ze tez dotrwam do 3 lat mojego bloga :)
    Obserwuje
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję takich osiągnięć blogowych! :)
    Zasłużyłaś swoim blogiem na to :)
    Obserwuję :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. 3 lata to strasznie długo. ja bloga prowadzę 7 miesiąc. gratuluję. życzę byś blogowała jak najdłużej i coraz bardziej sie rozwijała <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu ale bardzo tu ładnie! Zostaję na dłużej i obserwuję:)Gratuluje tak wysokich statystyk!
    U MNIE NOWY POST, ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Pogratulować takich sukcesów, życzę dalszych i co raz więcej obserwatorów. Też bym chciała prowadzić bloga przez 3 lata (nawet więcej) i tylu wyświetleń i obserwatorów ;)Jeszcze raz gratuluję ;*
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo Ci gratuluję też chciałabym mieć taki staż :)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Łał, 3 lata to kupa czasu!
    Niesamowite, że już tyle prowadzisz bloga, gratuluję wytrwałości! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję blogowych wyników :)

    Zapraszam na ROZDANIE w którym do wygrania m.in. produkty Eos!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka