niedziela, 27 grudnia 2015

DREAM BELIEVE ACHIEVE | AFTER CHRISTMAS

Nawet nie zauważam już kiedy te dni tak szybko mijają. Pamiętam jak dziś, kiedy szłam na rozpoczęcie roku szkolnego, a to już prawie koniec pierwszego semestru. Pewnie zanim się nie obejrzę, będę już rozpoczynać wakacje. Zmieniając temat - jak u Was po świętach? Niestety nie zdążyłam złożyć Wam życzeń, ale mam nadzieję że ten wyjątkowy czas spędziliście w ciepłym, rodzinnym gronie. 
Kilka dni temu dostałam paczkę z Dresslink.com i paczka okazała się być chyba najlepszą dotychczas. Pierwszą rzeczą jest szary sweterek (KLIK), który jest przede wszystkim mega ciepły - a to w zimowych swetrach jest raczej najważniejsze haha. Kolejna rzecz to prosta koszulka ,,Dream, Believe, Achieve''(KLIK), która także okazała się strzałem w dziesiątkę.
Zawsze brakowało mi pędzli do makijażu, dlatego też korzystając z okazji zdecydowałam się na bardzo tani, bo za niecałe 2$ zestaw pędzli (KLIK). Szczerze, liczyłam na słabej jakości rozlatujące się po pierwszym użyciu pędzle, ale pozytywnie się zaskoczyłam. Wszystkie pędzle znajdujące się w zestawie są miękkie w dotyku i sprawują się świetnie, dlatego też jak najbardziej Wam je polecam, zwłaszcza że przeliczając na złotówki wychodzi za nie coś około 7zł, czyli mniej, niż za jeden pędzel z drogerii! Ostatnią już rzeczą jest opaska do włosów ze złotym zdobieniem (KLIK), która tak samo jak pędzle, jest bardzo tania - 0.81$, czyli jakieś 3zł. Wykonanie jest bardzo dobre, więc jestem pewna że zobaczycie ją na wiosnę w jakiejś stylizacji!
Jak spędziliście święta? Która rzecz podoba Wam się najbardziej?

29 komentarzy :

  1. Czas naprawdę szybko leci ;/ Sweterek jest piękny :* Ja Święta spedziłam tak jak zawsze w rodzinnym gronie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie wspaniałe rzeczy! :) moje Swięta spędziłam w małym rodzinnym gronie i był to naprawdę magiczny czas! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek! ♥ Świetnie wyglądasz. :)

    3maj się :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta spędziłam w rodzinnym gronie ;)
    Sweterek jest prześliczny <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, śliczne pędzle :)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo szybko minęły te święta:( Śliczny sweter!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten sweterek, no i jestem ciekawa pędzli, zawsze bardzo chciałam wypróbować te z chińskich stronek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pędzle;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pędzle wyglądają jak te nowe z Real Techniques :P
    Święta spędziłam w domu :)
    Udanego sylwestra! <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pędzle wyglądają jak te nowe z Real Techniques :P
    Święta spędziłam w domu :)
    Udanego sylwestra! <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek :)
    Święta spędziłam w domu, a podczas świątecznych zakupów minęłam cię w galerii, byłaś chyba z koleżanką. Udanego Sylwestra ♥♥
    www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały wybór, sweterek bardzo w moim stylu. Pędzle wyglądają świetnie, dawno chciałam znaleźć dobre pędzle z Dresslink, więc dorzucam je do mojej listy rzeczy, które muszę kupić. ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweterek :D
    święta zaliczam do udanych :D objedzona hahah :P
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się koszulka, pędzle i opaska-są świetne.
    zdjęcia są bardzo dobrej jakości, podoba mi się przejrzystość i design bloga.
    święta minęły zdecydowanie za szybko, a to tak piękny czas.. no szkoda, czekamy kolejny rok, na następne.
    życzę super 2016, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny zestaw pędzelków! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Widać, że bardzo dokładnie przeczytałaś ten post, bo z tego co ja widzę - nie ma tu naszyjnika.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Te pędzelki są takie słodkie :)
    Ja też czekam na swoją paczkę.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. My też mamy współpracę z dresslink ;]
    Te pędzelki są naprawdę urocze!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pędzelki są takie słodkie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też zamawiałam chińskie pędzle i byłam zaskoczona jakością :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę ze paczka się udała :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas strasznie szybko leci, widzę, że paczka trafiona! :D ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ladny sweterek :) zapraszam do Siebie http://paaaatik.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka