piątek, 6 listopada 2015

THREE DAYS IN POZNAŃ

W poprzedni weekend razem z mamą postanowiłyśmy wybrać się pociągiem, do oddalonego o 350 km, naszego rodzinnego miasta, Poznania. Co prawda, byłyśmy tam tylko trzy dni, ale przez ten czas udało mi się chociaż na chwilę zapomnieć o szkole. Niestety, zapomniałam wziąć ze sobą aparat, dlatego też wszystkie zdjęcia w tym poście zostały zrobione telefonem, ale myślę że źle nie jest. Jeśli chodzi o samo miasto, to nie będę ukrywać, że Poznań uwielbiam, głównie dlatego, że to miasto, w którym ''wyszłam na świat'' i mieszka tu praktycznie cała moja rodzina, ale trzeba przyznać, że miasto ma swój urok i klimat.
Pomimo, że miasto zwiedzałam już wiele razy, to za każdym razem, kiedy tu jestem, zwiedzam je po raz kolejny. Oczywiście, nie zabrakło trykających się koziołków na Poznańskim rynku wraz z wybiciem godziny 12. Znalazł też się czas na odwiedzenie galerii handlowych i spotkania w gronie rodzinnym. Podsumowując, wyjazd wspominam niesamowicie dobrze i nie mogę się doczekać aż znów tam będę hahah. Zapomniałabym wspomnieć, że dokładną relacje z wyjazdu można było zobaczyć na moim Snapchacie - julcixa123, na którego serdecznie Was zapraszam, bo jestem tam dosyć często.

Byliście kiedyś w Poznaniu?

28 komentarzy :

  1. byłam tam raz :)
    piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy byłam, ostatnio tydzień temu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. W wakacje byłam z przyjaciółką w Poznaniu, uwielbiam to miasto i super, że miałaś tam okazję pojechać na te trzy dni +zazdroszczę, że masz tam rodzinę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam w Poznaniu ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, to ja nigdy nie byłam w Poznaniu, lecz mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam:
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam plany zwiedzać to miasto jak będę jechać w kwietniu na Pyrkon. Po relacji ze snapa, no i na blogu widzę, że to śliczne miasto.
    Pozazdrościć tylko wyjazdu! c;

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W Poznaniu byłam kilka razy.
    Świetne zdjęcia :)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestey nigdy nie byłam w Poznaniu, a szkoda bo z twoich zdjęć wyniaka, że to piękne miejsce :) Muszę kiedyś je odwiedzić.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno w poznaniu nie byłam! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkam w Poznaniu, twoje przedostatnie zdjęcie z rózowym niebem jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  11. Poznań jest śliczny! A Twoje zdjęcia cudowne!!!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to miasto. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba nigdy nie byłam w Poznaniu, a jeśli tak to byłam malutka i tego nie pamiętam ;p Aczkolwiek uważam, że jest to naprawdę ładne miasto :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wycieczka się udała. Przepiękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Poznaniu :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam w Poznaniu :) Świetne zdjęcia
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2015/11/czego-jeszcze-nie-wiesz-o-snach.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bym chciała pojechać do Poznania na dłużej (byłam tylko przejazdem). Bardzo podoba mi się to miasto.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale bardzo chciałabym tam pojechać. <3
    A co do bloga to nie mogę wzroku oderwać. Naprawdę cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam rodzinę w poznaniu, ale szczerze mówiąc rzadko tam jeździmy. :P
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale bardzo chciałabym go odwiedzić. :) Zdjęcia robione telefonem, a bardzo ładne!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post!
    Ja niestety nigdy nie byłam w Poznaniu, ale zamierzam tam kiedyś pojechać :)
    Pozdrawiam ciepluutko i zapraszam do mnie ♥

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świtne zdjecia, ja niestety ngdy nie bylam w poznaniu :/
    Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!
    KONKURS!!!!!! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mieszkam niedaleko Poznania i dość często tam jeżdżę. Bardzo lubię to miasto :)
    Świetne zdjęcia!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie bylam:/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam całkiem niedaleko, bo zaledwie 2 godziny jazdy, ale szczerze mówiąc nigdy nie byłam. Jakoś mnie tam nie ciągnęło, ale w przyszłe wakacje postaram się wybrać i odwiedzić parę polskich miast w tym Poznań :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna ta rzeźba z tą twarzą! :*
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i mega dobrej jakości zdjęcia po mimo robienia ich telefonem serio są super. Aż zachęcają by kiedyś gdy tylko nadarzy się okazja zwiedzić Poznań. :-)
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka