czwartek, 20 sierpnia 2015

,,ABC MOJEGO STYLU. MOJE MODOWE ŻYCIE''

Pamiętacie, jak prezentowałam Wam ,,Książkę pod tytułem''? Były to książki służące do kreatywnej destrukcji, które można ciąć, malować i niszczyć dobrze się przy tym bawiąc. Natomiast dzisiaj, chcę Wam przedstawić kolejną ciekawą propozycje tego samego wydawnictwa, jest to ,,ABC mojego stylu. Moje modowe życie.'', autorstwa Dominica Evansa, który przez 10 lat pracował w branży modowej. Wbrew pozorom - nie jest to książka dla małych dziewczynek, a starszych dziewczyn i kobiet interesujących się modą.
OPIS KSIĄŻKI : Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu.
 Książka jest w pewnym sensie modowym poradnikiem, ale także przewodnikiem po różnych stylach, daje nam też możliwość rysowania wymyślonych przez siebie wzorów, albo tworzenia fryzur. Pomaga odnaleźć swój własny styl, a jednocześnie pozwala świetnie się przy tym bawić.
Podsmuowując : książka jest naprawdę warta uwagi, opłaca się w nią zaopatrzyć! :)
JAK SPODOBAŁA WAM SIĘ TA KSIĄŻKA?

15 komentarzy :

  1. Właśnie szukam tej książki i nie mogę znaleźć, a wydaje się być genialna<3
    zapraszam Cię również do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super ksiażka :)
    bardzo ciekawy post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowalas mnie, nie słyszałam o tej książce ale mi się wydaje byc o wiele ciekawsza niz Znisz ten dziennik i wszystkie książki tego typu :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda naprawdę ciekawie, z miłą chęcią bym ją przygarnęła!:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję dostać egzemplarz tej książki, ale wydawało mi się, że nie jest dla mnie :))
    Żałuję teraz bo widzę, że jest ciekawa :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Must Have :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nieraz coś usłyszałam o tej książce:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być ciekawa, jednak ja chyba bym się w nią nie zaopatrzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka zapowiada sie ciekawie :)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do nas może cos ci się spodoba ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com NOWY POST<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ją już kilka razy i wydaje się bardzo ciekawa! :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podobały mi się książki typu "Zniszcz ten dziennik", uważam, że takie rzeczy jak tam, można zrobić w zwykłym notesie... wysilając się przy tym trochę bardziej. A co do tej książki, sama nie wiem... widzę na tych zdjęciach jakieś informacje, więcej zadań. Może faktycznie ma większy sens niż reszta dzienników tego typu.
    Manzulog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta książka jest świetna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem posiadaczką tej książki i muszę stwierdzić, że jest ciekawa i świetnie wypełnia czas, zajmując miejsce nudy ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka