wtorek, 30 grudnia 2014

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE 2015

Na dziś miałam przygotowany dla Was inny post, ale wszystkie moje plany zostały pokrzyżowane przez moją chorobę. Niestety znowu angina, a najbliższe dwa tygodnie zapowiadają się siedzeniem w łóżku.  
 Dzisiaj postanowiłam skupić się na postanowieniach noworocznych, których wiele ma na pewno każda z Was. Robię z nimi listę co roku, ale w mniejszym lub większym stopniu udaje mi się zrobić wszystkie rzeczy. Lubię je spisywać i upubliczniać, ponieważ to świetny sposób na ich zapamiętanie i zmotywowanie się do działania. To chyba najlepszy czas na podsumowania i zorganizowanie postanowień na rok następny. Bo lepiej zaczyna się od początku roku, prawda?

W 2015 roku będę: 
- bardziej skupiać się na nauce, przydałby się pasek na świadectwie
- czytać przynajmniej jedną książkę miesięcznie 
- mniej przesiadywać w internecie
- kłaść się wcześniej, aby spać minimum osiem godzin
- zapuszczać włosy, krótkie już przeszły swój okres próbny
- uczyć się sukcesywnie języków
- bardziej zorganizowaną osobą, w ten sposób, aby starczało mi czasu na wszystko
- wprowadzać serię postów nad którą pracuję od dawna
- mniej przejmować się opinią na mój temat od nieznanych mi osób
- bardziej doceniać to co mam, zamiast skupiać się na tym czego mi brakuje
- zdrowo się odżywiać, jeść regularnie i nie zaśmiecać swojego organizmu nic niewartym jedzeniem.
- starać się nie odkładać niczego na później

Macie jakieś postanowienia noworoczne?

33 komentarze :

  1. Świetne masz postanowienia noworoczne- życzę Ci, by wszystkie pomyślnie udało się spełnić :)
    Co do moich postanowień, to tak, jak u Ciebie jedno odnosi się do zapuszczania włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne postanowienia,życzę Ci aby wszystkie udało Ci się zrealizować :)
    Też uważam, że upublicznianie takich planów/postanowień na blogu to dobry pomysł bo ma się więcej motywacji wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe postanowienia, ja jednak sobie takich nie robię, i tak bym zaraz o nich zapomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia ;) Ja mam zamiar w końcu wybrać się na turniej taneczny ;)
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem mam i jest ich az 56 na liście haha <3
    Mam nadzieję, ze wszystkie postanowienia w 2015 spełnisz :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w Twoich postanowieniach, mam nadzieję że uda Ci się je zrealizować! ;)
    Moim postanowieniem jest żyć pozytywnie :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę ci powodzenia i wytrwałości w wypełnianiu swoich postanowień.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję ,że postanowienia wypalą. Ja też mam kilka postanowień i też mam nadzieję że wypalą.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam za ciebie kciuki, aby udało ci się wytrwać z postanowieniami!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szczery i fajny post:)
    Postanowienia noworoczne jak zresztą każde inne są ważne i powinnyśmy ich dotrzymać:)
    Może wspólne obs?
    Ja już zaobserwowałam i liczę na to samo:)
    http://you-can-fly-if-you-want.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. udanej zabawy sylwestrowej :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobne postanowienia:) szczęśliwego nowego roku! ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Parę postanowień mam :) Szczęśliwego Nowego Roku!
    June&July-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam nadzieję, że uda mi się w tym roku mniej przesiadywać przy telefonie hehe :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w realizacji !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super postanowienia chyba najbardziej spodobało mi się z czytaniem książek bo to jest coś nad czym sama chciałabym popracować w roku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sama równiez chciałabym mniej przejmować się opinią nieznanych mi osób, jednak nie mam tego roku żadnych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sama na blogu stworzyłam dziś grafiki do druku, które mam nadzieję pomogą mi w realizacji postanowień. Zawsze mi jakoś łatwiej, kiedy moje cele nade mną 'wiszą' :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ambitne postanowienia, życzę ci wytrwałości ;))
    ja nie mam żadnych postanowień ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w dotrzymaniu tych postanowień. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też zamierzam zapuszczać włosy i doceniać to co mam..Co do drugiego muszę się postarać :)
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, trzymam kciuki za ciebie ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko do wykonania ale łatwo można złamać praktycznie każde z postanowień, u mnie podobnie ;) zdrowiej Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oby w 2015 spenily sie wszystkie marzenia!<3
    [poza tym swietny masz blog, chetnie zaobserwuje i będę wpadała częściej, pozdrawiam Cię serdecznie!
    Dorey - mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. obyć dotrzymała swoich postanowień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super postanowienia! :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam podobne marzenia zwłaszcza dotyczące odżywiania:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka